Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

woensdag 19 november 2014

Pieten-Uilen

Inmiddels is er niet alleen een Sinterklaas-uil aangekomen in Nederland, maar hij wordt ook vergezeld door twee Uil-Pieten. Gelukkig zijn moeder Thelma en kleine Tibby nu dan echt onderweg naar huis en kunnen de Sint en zijn Pieten binnenkort wel eens langskomen!
Hier de twee (jaja toch nog wel zwarte) Pietjes samen.

3 opmerkingen:

Ravelien zei

Gezellig Sinterklaas op bezoek in het Uilenhuis!! leuk zijn ze!

Barbara Oudejans zei

Wat zijn ze leuk! Lieve groetjes, Barbara

Unknown zei

Gelukkig, ik was al bang dat de Sint al het werk alleen moest doen. Gelukkig heeft hij zijn 2 beste hulppieten nu bij zich!