Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

maandag 3 november 2014

Herfst, zomer & kerst

Dit weekend genoten we met de hondjes van het heerlijke weer. En waar kun je dan beter naar toe dan naar de duinen? Het was er niet zo druk dus we konden heerlijk in alle rust uitwaaien. Hoewel de temperatuur zomers was, zijn er toch genoeg paddenstoelen te vinden om ons te herinneren aan de herfst.
Dit weekend was het tuincentrum in de buurt al in kerststemming. Leuk om even rond te wandelen en weer wat inspiratie opgedaan. Zo’n leuke slinger wil ik zelf gaan maken van vilt.
En natuurlijk het nodige meegenomen ;) Van die kransen wil ik eens een wolkrans proberen te maken. Ik zie op verschillende blogs altijd de mooiste wolkransen langskomen en het lijkt me leuk om die zelf eens eentje te maken. 
Dit leuke elandje kon ik niet laten staan. Ik zag al eens eerder een vergelijkbaar schaapje, maar die heb ik toen niet gekocht en daar had ik later spijt van. Nu mag dit elandje in de kamer staan.
Met dit pakketje dat ik voor mijn verjaardag kreeg ben ik nu bezig. Volgens mij al best een oud ontwerpje, maar erg leuk om te maken! 
Voor iedereen die deze week naar de Kreadoe gaat, heel veel plezier! Wie weet kom je nog wat pakketjes van Atelier Nanaya tegen.

Geen opmerkingen: