Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

donderdag 3 april 2014

Ontwerp 3 - De bloemetjes en de bijtjes...

Een gesprek over ‘de bloemetjes en de bijtjes’ kan zomaar op gang komen door dit leuke pakketje. Over de zomer, de zon en misschien wel de liefde…

Kennen jullie het liedje dat begint met ‘Let me tell you ‘bout the birds and the bees…’? Dat liedje had ik telkens in mijn hoofd toen ik bezig was met dit nieuwe ontwerp. In het Nederlands is het gezegde niet ‘vertellen over de vogels en de bijtjes’, maar ‘vertellen over de bloemetjes en de bijtjes’. Vandaar dat er geen vogels maar wel bloemetjes in dit pakket voorkomen. Maar het is vooral gewoon een lekker zomers ontwerp dat nu al een tijdje vrolijk boven de eetkamertafel hangt.
Nog best lastig om alles mooi recht op de foto te krijgen….


Tot morgen!

6 opmerkingen:

Knutselpret zei

leuk zo aan die tak

* Haakjuffie * zei

Ooh, wat een mooie dingen heb je weer allemaal gemaakt.
Die huisjes vind ik ook zoo lief.
xxx

Martine zei

Wat zijn ze ontzettend leuk geworden, heel zonnig!!!

And the flowers and the trees,
the moon up above...
And a thing called looohooove!
Hihihi!! Ik zing met je mee! ;-)

Unknown zei

Wat lief en schattig, mooi.
Gr,M-J.

Margaret zei

Wat een mooi gezicht zo aan die takken.

Caroline zei

Heel leuk. Je bent druk geweest met ontwerpen.
Groet, Caroline