Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

donderdag 17 april 2014

Ditjes en datjes

Even een berichtje met wat ditjes en datje. Deze prachtige boom (volgens mij heb ik hem vorig jaar ook al laten zien) staat weer prachtig in bloei. Wat een zee van roze bloemetjes!

Als ik ’s ochtends naar mijn werk loop, kom ik dit fleurige voortuintje tegen. Het doet me telkens denken aan de Fakir van de Efteling. Die weet zijn tulpen ook zo mooi recht naast elkaar omhoog te fluiten.

Op knutselgebied heb ik afgelopen week wat pakketten de deur uit gedaan, altijd leuk om dan achteraf enthousiaste reacties te krijgen! En verder ben ik vooral bezig met het maken van nieuwe uiltjes. Die blijven toch mijn persoonlijke favoriet. 

1 opmerking:

Knutselpret zei

leuke bezigheid zo !!!