Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

vrijdag 13 december 2013

Winter in aantocht

Het huis en de seizoenenkast waren nog steeds in herfstsfeer en hoewel het misschien officieel nog herfst is, voelt het wel winters buiten. Volgend weekend begint de kerstvakantie ook al, dus de kerstversiering kan ook tevoorschijn gehaald worden.  Tijd om de kamer dus van herfstig om te toveren naar winters.

Zo zag de kamer er tijdens het opruimen uit. Daar moet nog wel het een en ander aan gedaan worden...
Wat heb ik al veel herfstmannetjes gemaakt inmiddels
Deze dromedarissen en koningen maakte ik vorig jaar al
De boom buiten naast de voordeur versierde ik ook, met plastic kerstballen wel te verstaan. Hoewel ze op de foto bruin lijken, heb ik toch echt felrode ballen gebruikt. 
Weg met al het bruin en geel, de seizoenenkast staat nu vol wit, grijs en blauw. 
De nieuwe ontwerpen van Het Blauwe Huis waar ik afgelopen week aan ben begonnen. Zijn ze niet schattig? Ik heb inmiddels Maria, de engel en de herder af (nee, Jozef nog niet, ik kon het niet laten eerst dat schattige schaapje te maken). Maar hij ligt wel geknipt klaar om in elkaar gezet te worden.
Tafereeltje met de mooie kaart die ik bij Atelier de Vlier kocht
Deze schattige stenen huisjes kocht ik laatst bij het tuincentrum. Er kan een waxinelichtje in. 
Heerlijk als alles weer opgeruimd en netjes is. 
 Fijn weekend gewenst!


6 opmerkingen:

Margaret zei

Dat ziet er heel gezellig uit.

Unknown zei

Als ik dat zo zie krijg ik de kerstkriebels ook te pakken.
Eerst echter nog het 1 en ander maken voor de derde kerstmarkt, waar ik a.s. woensdag sta en dan ons huis onderdompelen in kerstsfeer!
De kerstboom kopen we morgen al wel!
Groetjes Patricia

Knutselpret zei

Gezellig je bent er klaar voor
9 dsnoevi

Unknown zei

Prachtig, die kleuren wit blauw en grijs. Ik vind je koningen en dromedarissen ook erg mooi geworden.
Groet Thea

Marie-Jeanne zei

Gezellig mooi en knus.
Gr, M-J.

Ravelien zei

De nieuwe ontwerpen van Het Blauwe Huis zijn mooi zeg! Heerlijk als het weer zo gezellig kerstig in huis is..
Groetjes