Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

donderdag 5 december 2013

Sinterklaasfeest voor de familie Uil

Afgelopen zondag was de haard van de familie Uil eindelijk klaar. Nu was het wachten op Sint en Piet. Die mooie tekeningen zouden ze vast wel binnenkort komen ophalen.
Maar wat ligt daar opeens?
Thelma was de eerste die de cadeautjes ontdekte. “Tibby, Toby, kom eens snel kijken!” riep ze.
De kleintjes kwamen aangerend en Toby sprong van blijdschap meteen bovenop zijn cadeautje. Nou maar hopen dat het niet breekbaar is. Tibby begon snel met het uitpakken.
“Wow, die heb ik altijd al willen hebben!” riep Tibby blij, “wat een prachtige prinsessenjurk. Zo ben ik een echte prinses!” Ook Toby was erg blij met zijn cadeaus: “Jeej, drie nieuwe petten voor mijn verzameling!”
Ook Teun was inmiddels komen kijken. Wat een verwende kleine uiltjes, hun wensen zijn uitgekomen. 
“Zo, zo,” zei Teun, “die sinterklaas weet maar al te goed wat jullie willen hebben.”
Tibby wilde natuurlijk meteen haar jurk aantrekken en moeder Thelma hielp haar daarbij.
Ze was zo trots als een pauw, of als een prinsesje eigenlijk!

Wat een heerlijke Sinterklaasavond. Hopelijk hebben jullie ook een heel fijn sinterklaasfeest. 

3 opmerkingen:

Margaret zei

Wat leuk gemaakt, die petten en wat een schattige jurk.

* Haakjuffie * zei

Wat zijn ze verwend zeg ! Wat een prachtige jurk en stoere petjes , gaaf hoor . Heeft de haard toch gewerkt pfff . Roodstaart maakte zich al zorgen .
Fijne zondag xxxx

Ravelien zei

Wat heb je dit toch weer leuk gedaan!