Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

zaterdag 9 november 2013

Lieveheersbeestjes

Deze mooie lieveheersbeestjes moeder draagt haar kind op haar heup. Samen zijn ze klaar om de wereld te ontdekken.


Het originele ontwerp is van Corina. Ik vond het altijd al een van haar mooiste ontwerpen en ben ook heel tevreden over het resultaat. Ik heb de moeder alleen geen benen en organza rok gegeven, maar gewoon een rok van wol. Op die manier blijft ze stevig staan.


Fijn weekend! 

7 opmerkingen:

Sandra zei

wat een lieverdje
gr sndra

Knutselpret zei

heel erg leuk !!!1

Unknown zei

Mooi gemaakt met deze rok.
Groet Thea

Margaret zei

Wat is ze mooi geworden. Super netjes gemaakt hoor.

Marie-Jeanne zei

Wat lief en mooi.
Gr, M-j.

Mirjam zei

Prachtig!

* Haakjuffie * zei

oooooh, wat mooi!!!
Weer zo'n kunststukje van jouw hand, prachtig! xxx