Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

zondag 24 november 2013

Beurs Rijswijk en leuke post

Gisteren zijn we naar de beurs in Rijswijk geweest. Leuk om te zien hoe verschillend zo’n beurs is vergeleken met de Kreadoe. Het was er vooral een stuk minder druk. Aan de ene kant misschien jammer voor de verkoop, maar voor bezoekers wel gemakkelijker om rustig langs alle kraampjes te wandelen. En om een paar sfeerfoto’s te maken dus. De beurs was al gezellig in kerstsfeer. 
Ik ging nog een tas met pakketten kersthondjes en kerstlabels langsbrengen voor atelier Sari en ontmoette daar Gerda van De vilten tol (http://deviltentol.blogspot.nl/ ). Zij stond daar namelijk in de stand. Leuk om eens kennis te maken! Hieronder zie je het kersthondje staan tussen de andere ontwerpen. 
Verder kreeg ik deze week nog superleuke post van Haakjuffie. Misschien hadden jullie al door dat de kaart van Tibby en Toby goed aangekomen was bij Roodstaart en Hammie. Inmiddels kregen Tibby en Toby ook heel leuke post terug.
Moeder Thelma kwam de kleintjes verblijden met een heuse flessenpost. Zoiets hadden de kleine uiltjes nog nooit gezien. “Wat zou erin zitten?” vroeg Tibby. "Misschien wel een schatkaart!" opperde Toby. Als ze voorzichtig deden mochten ze de fles zelf open maken van Thelma. 
Ook Thelma en Teun hielpen met het uitvouwen van de brief. Dat zo'n grote brief uit zo'n klein flesje kan komen! Wat een lief berichtje van Roodstaart, Hammie en meneertje Prikkebeen!
Voor mijzelf had Haakjuffie een lief kaartje en gehaakt gelukspopje toegevoegd. Erg leuk om zo’n fijne post te ontvangen. Fijne zondag allemaal! 

1 opmerking:

* Haakjuffie * zei

aaaah, wat een heerlijk blogje weer lieverd <3
De post was een kleine moeite en ik heb het met liefde voor je gemaakt.
Leuk dat Tibby en Toby het zo leuk vonden. Roodstaart zal ik straks even wakker maken en het blogje laten zien. Gezellige dag vandaag lieve meid xxxxxxxxx