Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

maandag 20 mei 2013

Lente ditjes en datjes


Familie Beltane uit het vorige bericht heeft inmiddels een plekje gevonden in een van de lentehoekjes. Binnenkort maar eens verder gaan met het vullen van deze letterbak.
De cavia’s zijn gek op allerlei groenvoer, maar het allerblijste maak je ze toch wel met een lekkere bak vol versgeplukt gras uit de tuin.

Nadat ik vorige week een tijd in de tuin gewerkt had en weer binnen was, zag ik opeens dit rupsje uit mijn rok vallen. Is hij niet schattig? Natuurlijk heb ik hem na de fotoshoot weer buiten gezet.
 
 
 
Toen ik laatst op pinterest aan het rondsnuffelen was, kwam ik dit leuke idee tegen. Die moest ik gewoon even delen. Is dit geen leuk idee als ‘boekenkaft’?! Met handig touwtje zodat je weet waar je bent gebleven. Echt heel erg leuk bedacht en supermooi uitgevoerd!
 

3 opmerkingen:

* Haakjuffie * zei

wat leuk allemaal weer zeg. Ben benieuwd hoe je letterbak worden gaat .
Dat rupsje ... zooo lief!
En je cavia's zijn wel helemaal te leuk. Zijn zulke lieve en makkelijke dieren ( heb ze ook gehad ooit ).
Fijn weekend nog, liefs xx

marja zei

Wat een prachtige caafjes. De onze kun je ook het meest blij maken met vers gras.

Margaret zei

Zit net op je blog te snuffelen, wat maak je leuke dingen. Meteen maar even blogger geworden.
Je kunt de cavia's wel bij ons in het gras zetten is nu twee klontjes hoog. Tijd om te maaien.