Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

woensdag 8 mei 2013

Bloemen(kinderen) in de tuin


Bedankt voor alle leuke reacties steeds, die vind ik enorm leuk om te lezen!
 
Ik ben momenteel aan het genieten van de meivakantie en het heerlijke lenteweer. Genoeg tijd om buiten in de tuin te werken en om in het zonnetje de andere bloemenkinderen af te maken. Degene die het meeste werk zijn, had ik nog over. Maar ook die zijn nu klaar.
 De rode klaver
Ereprijs (die ik steeds vergeet-me-nietje noem)
En het perzikkruid
 
Ze zijn echt geweldig leuk allemaal samen en passen helemaal bij de lentesfeer die ik nu in de tuin heb. Ik heb wat nieuwe bloemen geplant en mijn bessenstruikjes hebben al bloemen (en zo zag ik later op de foto) zelfs al een paar ieniemieniebesjes.
 
 
Geniet van het lekkere lenteweer! En mocht je toch achter je computer zitten, kijk dan eens bij mijn facebookpagina via de link hiernaast. Momenteel staat er nog niet zoveel op, maar ik vul hem regelmatig aan.
 

4 opmerkingen:

* Haakjuffie * zei

ooooh, zulke prachtige bloemen wil ik ook wel in mijn tuin! wauw!!!
zooo mooi... ik zit hier helemaal te zuchten en te zwijmelen achter mijn pc....

Unknown zei

Wat een mooi gezicht al die bloemenkindjes zo bij elkaar.
Groet Thea

Mirjam zei

Prachtig die bloemenkinderen.

Ravelien zei

Heel mooi Nanaya! Je hebt erg hard gewerkt zo te zien. Ze zien er prachtig uit.
Groetjes