Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

donderdag 4 oktober 2012

Bladveger en bladmannetjes


Nu het echte herfstweer begonnen is en de regen niet echt uitnodigt om naar buiten te gaan, had ik tijd om mijn bladveger af te maken. Dit pakket van Tintangel vond ik altijd al erg leuk en toen ik het vorig jaar met korting kon kopen, deed ik dat dus ook meteen. Het is niet alleen heel leuk om te maken, maar ook erg mooi om op de herfsttafel neer te zetten.

Ik had nog nooit zo’n groot hoofdje gemaakt, maar ik ben erg tevreden over het resultaat. Ook de kleine bladmannetje zijn erg snoezig geworden!

Wat close-up foto’s van de bladmannetjes


En zo staan ze op mijn herfsttafel (of bij mij, in de buffetkast)

Fijne donderdag!

3 opmerkingen:

Severine zei

Wat een leuk mannetje!
Groetjes Severine

Knutselpret zei

Kan die knapperd hier ook even komen vegen ??????
:)) goret Albèrtje

Barbara Oudejans zei

Wauw, dit is een leuk pakket! Heel mooi geworden! Lieve groetjes, Barbara