Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

vrijdag 21 september 2012

De vijf weermeisjes


De vijf weermeisjes zijn af. Ze hangen gezellig allemaal aan de lamp boven de eetkamertafel. Ze passen een stuk beter bij het grillige herfstweer dan de vijf rozelintliefjes die er nu nog hingen. Helaas zijn de paarstinten niet helemaal duidelijk op de foto’s, in het echt zijn ze een stuk kleuriger.

Het sneeuwmeisje zit op een witte wolk waar kristallen sneeuwvlokjes uit naar beneden dwarrelen.
 
Het wolkmeisje zit heerlijk ontspannen op een grijze en paarse stapelwolk.

Het bliksemmeisje houdt zich stevig vast aan de gele bliksemschicht. Haar vlechtjes kunnen van de elektriciteit ook omhoog gaan staan.

 
 
Het regenmeisje hangt onder de grijze regenwolk aan een vallende druppel.

Het zonnemeisje is de vrolijkste van het stel en houdt zich vast aan een heldergele zon.

 
Samen vormen ze de verschillende weertypen die we in Nederland veel zien. Het pakketje komt dit weekend ook in de webwinkel uit!

Fijn weekend!

1 opmerking:

Barbara Oudejans zei

Hartstikke leuke serie geworden! Lieve groetjes, Barbara