Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

vrijdag 13 april 2012

Rood/wit/blauw & haken


Op deze vrijdag de 13e wil ik jullie graag een nieuw ontwerpje laten zien. Na Pasen duurt het namelijk niet lang meer voordat het Koninginnedag is en daar past dit pakket perfect bij…

Broer en zus rood/wit/blauw staan klaar om de koningin toe te juichen wanneer ze in haar gouden koets langskomt. Ze houden ieder een stok vast met daaraan een vrolijke vlaggetjesslinger. Hun kleding is helemaal rood/wit/blauw, met een beetje oranje om het af te maken.


Deze broer en zus komen straks ook van pas voor het naderende EK!  Ik denk dat ik de slinger dan ga aanpassen.

Verder ben ik ook aan het haken geslagen. Ik zag een tijdje terug een gehaakte teckel waar ik helemaal verliefd op werd. Dat moest ik ook eens gaan proberen. Na wat mislukte vormpjes (rechthoeken die driehoekjes werden, rondjes werden recht) heb ik nu alvast wat bloemetjes gemaakt om alle steken te oefenen. Het voelt nog behoorlijk onwennig, maar ik merk nu al dat het verslavend werkt. Het lijkt me heerlijk om in de zomer in het zonnetje buiten te gaan zitten haken.

Fijn weekend!

3 opmerkingen:

vrouw Hommel zei

Deze is ook helemaal leuk voor het voetballen straks.
Fijn weekend

Ravelien zei

Pas op hoor! Als je eenmaal "aan de haak geslagen ben" kan je niet meer stoppen ;)
Leuk het Koninginnedag/EK pakketje.
Groetjes Silvia

Knutselpret zei

Ach wat ziet dat er leuk uit oranje boven zullen we maar zeggen.
Liefs Albèrtje