Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

vrijdag 6 april 2012

Pasen

Het paasweekend is alweer aangebroken en van de voorspelde sneeuw is hier in elk geval niets te zien. Ik heb de afgelopen dagen telkens genoten van de bladknoppen die overal opengaan tijdens de wandeling met de honden. Iedere dag wordt het parkje achter ons huis een beetje groener, en sommige stukken zelfs roze en wit van de bloesems. Ieder jaar kijk ik daar weer naar uit, het gaat nooit vervelen.

Hoewel ik niet zoveel tijd heb gehad om aan pakketjes voor Pasen te werken (ik ben namelijk bezig met een naamslinger voor mijn nichtje), heb ik wel de paasletters afgemaakt en natuurlijk de seizoenstafel verder aangekleed. Het huis is helemaal klaar voor:




Ik wens je een goede Goede Vrijdag ;)

1 opmerking:

Ravelien zei

Wat ziet jullie paastafel er mooi uit!! Groetjes Silvia
p.s. hier ook geen sneeuw gezien :))