Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

zondag 1 september 2019

#Etsychallenge dag 1: meet the maker

Deze maand is er een Etsy Challenge waarbij verkopers van over de hele wereld elke dag een berichtje plaatsen rondom een specifiek thema. Sinds 2013 heb ik een Etsy-winkel, maar pas sinds 2 jaar ben ik meer mee bezig. Je zult me niet vinden als Atelier het Uilenhuis, maar wel als FeltFolkDesigns omdat het merendeel van de verkopen naar het buitenland gaat:https://www.etsy.com/nl/shop/Feltfolkdesigns Ik ga proberen elke dag mee te doen en jullie zo een kijkje te geven in mijn bedrijf. Het thema van 1 september is #itsme 
Deze foto is gemaakt afgelopen zomervakantie, toen we een week in Schotland waren. De foto laat zien waar ik enorm van geniet: buiten zijn in de (ruige) natuur. Vrijwel alle inspiratie voor mijn viltontwerpen komt uit de natuur. Door met vilt bezig te zijn en telkens nieuwe hoekjes in huis in te richten, sta ik stil bij de verandering van de seizoenen en de verschillende jaarvieringen. Het maakt me bewust van de pracht van de kleuren en vormen die je in de natuur ziet: van alle tinten bruin in de herfst tot bonte kleuren in het voorjaar. De vorm van een slakkenhuisje, koraal of een specifieke bloem namaken is vaak echt een uitdaging. Des te leuker als het precies lukt!

Geen opmerkingen: