Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

donderdag 12 september 2019

Etsy Seller Challenge dag 12 - #TBT

Vandaag is het #throwbackthursday, oftewel terugkijken op donderdag. Mijn moeder was zo lief om door de stapel fotoboeken te spitten en wat knutselfoto’s van mij op te zoeken. Op deze foto is het december 1992 en ik zit samen met mijn broertje Richard aan de keukentafel van mijn ouders te schilderen. Als kind genoot ik van tekenen, schilderen, knippen en plakken, maar naarmate ik ouder werd raakte dat meer en meer op de achtergrond.
In de jaren dat ik studeerde en daarna als docent aan de slag ging, dacht ik er nooit meer aan. Toch miste ik op een gegeven moment om dingen met m’n handen te maken. Toen ontdekte ik vilt en raakte ik vrijwel direct verslaafd! Nu kan ik me bijna niet meer voorstellen dat ik jarenlang niks creatiefs heb gedaan. Ik zou het niet meer kunnen missen.

Geen opmerkingen: