Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

woensdag 7 januari 2015

Slapen in het uilenhuis - deel 2

In het vorige berichtje lazen jullie al dat vader Teun bezig was met de slaapkamer voor de twee kleine uiltjes. 
Hij heeft flink hard doorgewerkt en een heuse bedstee gebouwd! De binnenkant heeft hij geel geschilderd, omdat Tibby en Toby die kleur allebei wel mooi vinden. Moeder Thelma heeft de mooie gordijntjes gemaakt.
In de bedstee zijn plankjes bevestigd, waar Tibby en Toby leuke spulletjes op kunnen zetten. Voor Tibby, die net leert kloklezen, heeft hij ook een mooie houten klok gemaakt. En ze hebben allebei plek om iets moois op te hangen aan de houten kraal.
Tibby en Toby waren meteen helemaal enthousiast: “Jeej, eindelijk hebben we een grote slaapkamer!” riepen ze in koor. “Tibby sprong meteen in het onderste bed en bewonderde haar nieuw klok. Toby vloog een stukje omhoog om bij het bovenste bed uit te komen: “Wow gaaf!”
Nou, zo te zien gaan die uiltjes voortaan elke avond zonder morren naar bed toe. Bedankt mama en papa uil! 

Geen opmerkingen: