Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

woensdag 21 januari 2015

Beterschap!

Komend weekend komen er weer wat nieuwe ontwerpen van Atelier Nanaya uit. Wat voor de winter, wat voor valentijn, iets voor het vroege voorjaar én deze keer iets voor mensen die ziek zijn.

Want in mijn omgeving hebben zo rond de kerst heel wat mensen met griep in bed gelegen, onder wie  mijn beide ouders. En mijn nichtje viel van haar paard af. Niet ziek, maar wel wat gebroken. Mede hierdoor kwam ik op het idee om nieuwe labels te maken: beterschapslabels.
Leuk om aan de fruitmand te hangen of iemand gewoon even op te kikkeren als het niet zo lekker loopt. Omdat de pakketten pas dit weekend uitkomen, kan ik ze nog niet alle zes laten zien. Maar wel alvast een kleine preview:
Een zuster met een appel in haar hand en haar duim omhoog & een teddybeer met een gebroken arm. Het is nooit fijn om ziek te zijn, maar het wordt toch al iets minder erg wanneer iemand een lief cadeautje geeft met zo'n leuk labeltje eraan vast. 

1 opmerking:

Barbara Oudejans zei

Hartstikke leuk! Ben zelf net aan het opkrabbelen van de griep ... Lieve groetjes, Barbara