Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

zondag 26 oktober 2014

Uitslag give away

Gisteren is het er door de drukte niet van gekomen, maar vandaag maak ik dan alsnog de winnares bekend van het verjaardagspakketje. En dat is geworden.......
Nummer 4: Ravelien! 

Bedankt voor jullie leuke reacties en verjaardagswensen. Vandaag voor de laatste keer feestvieren (jaja, zomaar 3x feest) voor de familie van mijn vriend uit Friesland. En dan is het weer een jaar wachten op de volgende ;)

PS: Ravelien, wil je je adres even mailen naar info@nanaya.nl?

1 opmerking:

Ravelien zei

JOEPIEEEE!!! Ben ik helemaal blij mee Nanaya. Super leuk pakketje, bedankt! Ik ga gelijk m´n adres even mailen.