Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

vrijdag 15 november 2013

Sinterklaas Cadeaulabels

Sinterklaas komt alweer bijna naar Nederland, tijd om de Sintlabels even te laten zien. In een vorig berichtje had ik ze al even vluchtig voorbij laten komen.
 Ik heb twee pietenlabels gemaakt: eentje waarbij het pietje met zijn hoofd boven het dak uitkomt en eentje waar je alleen zijn voeten kunt zien.
Zie de maan schijnt door de bomen… Dit kleinste labeltje is geïnspireerd op een van mijn favoriete sinterklaasliedjes.
 Zonder stoomboot geen Sinterklaas.
 En Sinterklaas zelf mag natuurlijk niet ontbreken.
Vandaag zijn twee vakmannen bezig met ons eigen dak… We hadden al een paar keer lekkage gehad op zolder en het was echt tijd om een deel te renoveren. Zo kunnen Sint en zijn Pieten de komende weken tenminste weer veilig over ons dakje heen lopen ;)

Zo leuk om te zien dat de labelpakketjes goed lopen. Ze zijn inmiddels te koop bij Poppejans, Atelier de Klaproos en bij Atelier Sari. De afgelopen dagen ben ik daarom flink druk geweest met het knippen en inpakken van vilt. Een heerlijk ontspannend werkje!
Tijd om de inventaris van het vilt eens bij te gaan houden dus.

Dan als laatste nog een bedankje aan mijn volgers en lezers, ik vind het echt super om elke keer jullie reacties te lezen! Fijn weekend alvast!

6 opmerkingen:

Unknown zei

Je Sinterklaas labels zijn prachtig geworden!!!
Groetjes Nana

* Haakjuffie * zei

oooooh, wat zijn ze leuk!!!
Top gemaakt weer door jou, wauw! xxx

Margaret zei

Dat maakt het cadeautjes helemaal af met zo'n mooie label.

Gera zei

Leuke labels!!

Groetjes, Gera

Ravelien zei

Leuk zijn ze!

Caroline zei

Ze zijn erg leuk.
Wat een mooie stapels met vilt. Heerlijk al die kleurtjes