Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

dinsdag 19 juni 2012

Zomerhoekje aardbei


Vandaag had ik een heerlijk vrij ‘aanrommelmiddagje’ met veel tijd om te knutselen. Het was niet echt weer om buiten in de tuin te werken, dus ik heb verder gewerkt aan dit aardbeienpakketje van Anemoontje. Die lag al ruim een half jaar op me te wachten en aangezien ik al een paar keer verse aardbeien van mijn plant buiten heb kunnen plukken, werd het wel eens tijd daarvoor. Ik had nog niet eerder een ontwerp van Anemoontje gemaakt en het is leuk te zien hoe anders die popjes in elkaar zitten. Vader, moeder en baby staan leuk bij mijn rood/wit/groen hoekje in de kast. Alleen de peuter moet ik nog gaan maken.



Naast deze fleurige kleuren ben ik ook dol op (zacht)roze. Dit bosje bloemen kreeg ik van mijn moeder en de kleur past prachtig bij de kussens op de bank.
Fijne dinsdag!

5 opmerkingen:

Knutselpret zei

Schatjes hoor, ziet er gezellig uit.

Caroline zei

Mooi tafereel. Ik ken deze helemaal niet.

Ravelien zei

Aha,..daar zijn ze de aarbeipopjes. Wat zijn ze leuk geworden! Groetjes

Barbara Oudejans zei

Wat een schattig setje! Heel mooi geworden! Lieve groetjes, Barbara

Miriam zei

Hoi,

Bedankt voor je reaktie op mijn weblog. Alleen ik was nog bezig met het bericht (na een keer publiceren...) en nu heb ik mijn bericht helemaal opnieuw moeten maken omdat er iets fout ging. Dus jouw reaktie is ook weer weg....sorry.
Jij bent ook nog lekker creatief bezig! Mooi hoor!
Groetjes, Miriam