Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

zondag 10 juni 2012

Ditjes en datjes

Het is alweer even geleden sinds ik wat op mijn blog schreef. Op mijn werk zijn we nu de laatste lesweken aan het afronden en dat is altijd een drukke periode. In mijn hoofd ben ik al talloze ideetjes aan het opslaan voor in de grote vakantie. Ik droom weg bij het idee lekker in de zon in mijn tuintje zitten knutselen, hondjes erbij, hapje en drankje erbij. En dat 7 weken lang! Wat een verwennerij. Nou maar hopen dat het weer meewerkt.
Deze foto moet ik even met jullie delen. Ik heb het geluk dat ik dagelijks naar mijn werk kan wandelen en kom dan altijd langs dit venster. De prachtige beelden stralen altijd rust en sereniteit uit en ik heb al een paar keer stilgestaan om ze te bekijken. Ik stond dus wel even raar te kijken toen ik ze gehuld in oranje zag: erg grappig!

Gisteren kwamen twee collega’s voetbal kijken en eten. Zij hadden mijn ontwerpjes nog nooit gezien en waren heel enthousiast. Zij zijn beiden helemaal niet van het knutselen en waren echt verbaasd dat ik dit alles zelf maak. Erg leuk om zulke complimentjes te krijgen.

Ik heb inmiddels alweer wat verder gewerkt aan de muizenschool.
Ons huis is ook heerlijk zomers met bloemen die mij weer extra inspiratie geven. Dit is de eetkamertafel waar ik vaak zit te knutselen. Aan de lamp hangen de Roze Lint Liefjes.
Helaas deden deze gerbara’s het niet zo goed; nu ga ik proberen of ze mooi drogen. Ik zou er graag een slinger van willen maken.


Ook heb ik alweer wat nieuwe ideetjes op mijn verlanglijstje staan. Hopelijk vind ik deze week af en toe een uurtje om eraan te werken.

Fijne zondag!

1 opmerking:

Knutselpret zei

nieuwe ideetjes ben nu al benieuwd.
succes.
Groetjes Albèrtje