Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

zondag 18 december 2011

Vlinderfamilie

Eigenlijk was ik van plan om een bloempopje te maken met het zelfgemaakte vilt, maar toen ik bezig was ontstond er een heel ander popje: Vlinder. Ze is helemaal van grasgroen vilt gemaakt en daarna heb ik van het zelfgevilte roze lapje vleugels en voelsprieten gemaakt. Is ze niet mooi geworden?

 Ik was zo lekker bezig, dat ik besloot een heel gezinnetje te maken. Zo ontstonden ook dochter Poppie en Rupselien. Het was een flinke klus, maar heerlijk om te doen. Zo leuk ook om met eigen vilt te werken. Dat maakt het extra speciaal en eigenlijk is het niet veel moeilijker dan vaste lapjes gebruiken. Binnenkort verschijnt ook dit nieuwe pakketje in mijn webwinkel. Ik hoop dat ik in de kerstvakantie ‘open’ kan gaan en dat de site dan af is.
Voor nu hebben Vlinder, Poppie en Rupselien een gezellig plekje op mijn werkkamer gekregen!



Fijne avond allemaal!

Liefs,
Nanaya

Geen opmerkingen: