Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

zondag 11 december 2011

Mini-Kerststal

Sinterklaas is alweer even het land uit, dus het is hoog tijd voor kerstversiering. Onze huiskamer heb ik al helemaal in kerstsfeer gebracht. Ik zal binnenkort wat meer foto’s laten zien, maar hier alvast wat foto’s van het kerststalletje wat ik heb gemaakt volgens een pakket van Anemoontje. Sommige figuurtjes heb ik wat aangepast, zo vond ik Maria mooier helemaal in het blauw.




Ze staan nu rondom een grote witte kaars op een plateautje. De honden vinden het maar wat interessant en regelmatig liggen er een paar omver wanneer ik de kamer in kom. Gelukkig weten ze wel dat ze eraf moeten blijven.


Fijne zondag!
Nanaya

1 opmerking:

softearthart zei

Just delightful cheers Marie