Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

zondag 27 november 2011

Puppy Peuter Puck

Met flinke herfstwinden op de achtergrond ben ik bezig geweest met twee nieuwe ontwerpjes. De ene is al af: Puppy Peuter Puck. Ik had een tijdje terug voor een van de tarotpersonages al een wit hondje gemaakt en wou deze nu graag gaan combineren met een schattig meisje. Ik had een paar weken terug al nieuw sprookjesvilt gekocht en nu kwam dat prima van pas.

Puck heeft een rok van lentegroen, donker en lichtroze merino wol en een jasje en hoedje van sprookjesvilt. Het leuke aan de lap was dat er zowel groene als roze stukken in zaten, waardoor het jasje overwegend groen en haar zomerse hoed overwegend roze is geworden.




Geen opmerkingen: