Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

zaterdag 12 november 2011

Herfsttinten

Afgelopen week druk in de weer om mooie herfstspulletjes te verzamelen. Ik had al veel eikels gevonden, maar nu heb ik ook prachtig rode, bruine en gele bladeren gevonden. Van een aantal blaadjes heb ik vandaag de omtrek overgenomen op papier, zodat ik deze later kan gebruiken voor ontwerpen. Ik vind het vaak bijzonder om te zien hoe mooi en uniek ieder blad is.
 
Gisteren kwamen ook mijn nieuwe lappen sprookjesvilt binnen van Atelier Poppedijn. Veelal herfsttinten. Alleen daarvan krijg je al zin om nieuwe ontwerpjes te maken, maar ik moet van mezelf eerst mijn huidige project afmaken. Ik ben momenteel namelijk bezig om kerstfiguurtjes te maken voor de kerstboom en een ijskoningin van ijsblauwe lontwol.
Fijn weekend!




Geen opmerkingen: