Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

zaterdag 20 oktober 2018

Halloween

Ondanks het zomerse weer, is het toch echt herfst en al bijna Halloween. Daarvoor ontwierp ik de afgelopen weken twee nieuwe pakketten en een gratis patroonblad.

Heksendoosjes
Het eerste pakket bestaat uit deze leuke heksendoosjes. Je maakt er gemakkelijk een heleboel en hoe leuk zijn ze om te vullen met wat lekkers en uit te delen aan kinderen die langs de deuren komen voor trick-or-treat?!
Een pakket om één heksendoosje te maken kost €10,50 en vind je hier: Etsy heksendoosje

Heksenketel
Het tweede pakket is dit schattige pompoenheksje in een ketel. De ketel is versierd met een Halloweenslinger vol spoken en monsters. Welke herken je allemaal? Twee vleermuizen houden haar gezelschap. Uitgebreid pakket voor heel wat uurtjes knutselplezier. 
Het heksenketeltje kost €15,95 en vind je hier: Etsy heksenketel

Halloweenslinger
Deze spookachtige halloweenslinger maak je eenvoudig van wat restjes vilt. Speciaal voor mijn verjaardag uitgebracht als gratis patroonblad en hier te downloaden: Gratis patroon.

Ik wens jullie een heel fijn weekend en alvast een spookachtig Halloween!


Geen opmerkingen: