Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

zondag 13 november 2016

Kerststal vilten - felt along deel 4

Deze week heb ik de herder met zijn schaapje gemaakt. Je vindt het patroon hier: herder.

De herder draagt eenvoudigere kleding dan de koningen en heeft een houten staf bij zich. 
Zijn vrolijke schaapje huppelt blij rond.
Zo kan je sok eruit zien met bestek erin. Wie gaat bij het kerstdiner deze leuke sok krijgen?

Fijne zondag!

1 opmerking:

Unknown zei

Inderdaad leuk idee om bestek in te doen. Ook aan de schoorsteenmantel misstaan ze niet!
Fijn weekend.
Groet,
Patricia