Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

dinsdag 12 april 2016

Flora Hortensia

Zijn jullie ook zo dol op hortensia's? In het parkje achter ons huis staan rijen met hortensia's. Elk jaar als ze in de zomer hun prachtige bolvormige bloemen laten zien, geniet ik extra van de wandeling met de hondjes. In de Flora-serie mochten ze daarom niet ontbreken.
De Flora's dragen een muts van sprookjesvilt en ook hun rok is versierd met sprookjesvilten bloemen. Leuk om een keer een pakket met sprookjesvilt te maken. Het is wat duurder, maar de kleuren zijn prachtig.
Nu te koop in mijn Etsy-winkel

6 opmerkingen:

Barbara Oudejans zei

Ik heb ze ook in mijn tuin, prachtig als ze bloeien! Lief, jouw Flora! Lieve groetjes, Barbara

Nappi Poppenkleertjes zei

Schattig!
Groetjes, Jannie

juffrouw Ooievaar zei

Wat een leukepoppen, ik word er helemaal vrolijk van :)
Groetjes Anita

Bernadette van Haaster zei

Schattig zijn ze. Heel lief!
Groetjes van Bernadette

Anoniem zei

Wat een leuk idee. Ik hou van hortensia's

De Breimeisjes zei

Wat leuk! Het was zo stil de laatste tijd op je blog, dat ik niet veel meer ben wezen kijken. En ik zag net dat je voorlopig ook andere dingen te doen hebt. Succes met de verhuizing. Ik kom wel weer eens kijken :-)
Groetjes,
Akkelien