Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

maandag 21 maart 2016

Gratis patroon voor Pasen

Deze leuke kippeneierdopjes fleuren je paastafel op. Hier in rood, oranje en geel, maar je kunt ze natuurlijk in allerlei kleuren maken. Niet moeilijk om te maken, maar wel erg leuk! Zeker als je de tafel verder dekt met roodbonte kleedjes.
Je kunt het gratis patroontje hier vinden.
Zorg ervoor dat je het patroon precies op een A4 past, dan passen de eitjes erin. Veel plezier ermee!

2 opmerkingen:

Barbara Oudejans zei

Superleuk! Dank je wel voor het delen! Lieve groetjes, Barbara

blauwruitje zei

Wat een lief patroontje. Dank je wel. Groetjes Sandra