Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

maandag 23 november 2015

Dassen

Deze week maakte ik eindelijk de dassenfamilie af van Vrolijke Viltvriendjes. Een heel leuk, maar nog best lastig ontwerp. Vooral omdat je voor de vacht steeds de randjes moest omslaan om het mooi vast te kunnen zetten.
Het lijken wel zwart-witfoto's zo. Fijne week!

3 opmerkingen:

De Breimeisjes zei

Heel leuk, die dassen, ik heb er wel iets mee!
Groetjes,
Akkelien

juffrouw Ooievaar zei

Mooi zeg, helemaal mijn ding, zwart / wit Ik vind ze prachtig !!

Corina zei

Wat een mooie dasjes, en wat leuk gefotografeerd op die geblokte ondergrond!