Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

vrijdag 17 april 2015

Speelkameraadje voor Saartje

De twee poppen van Haakjuffie hebben elk een klein poppenvriendinnetje als speelkameraad. Saartje wilde eigenlijk ook wel iets (of iemand) om mee te spelen... Zo gezegd, zo gedaan.
Zo ontstond dit schattige lieveheersbeestje. Een leuker speelkameraadje kun je je niet bedenken toch? Met die snoezige oogjes en houten kralen als wieltjes. Saartje is er in elk geval meteen weg van.
De andere poppendames vinden het nieuwe, kleine vriendje van Saartje ook erg leuk. Gelukkig mogen zij er ook mee spelen.


Geen opmerkingen: