Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

woensdag 31 december 2014

Fijne jaarwisseling!

We zijn gistermiddag teruggekomen van een korte vakantie in eigen land. We hadden een leuke studio in Zandvoort en zijn twee dagen naar Amsterdam en nog een dag naar Haarlem geweest. Ik heb flink veel inspiratie opgedaan in de diverse musea die we bezochten, en tijdens het Amsterdam Light Festival. Het lijkt me heerlijk om van die grote wandkleden te maken...
Ook bezochten we de bibliotheek naast het station van Amsterdam, waar ik graag het muizenhuis wilde gaan bekijken. Wat was het leuk en gedetailleerd! Je kunt er echt naar blijven kijken, al die gezellige kamertjes. Ik kreeg meteen weer zin om met mijn uilenhuis aan de slag te gaan, al wordt die toch weer heel anders omdat ik alles van vilt wil maken.
Ik ga nu snel aan de slag met wat bestellingen die nog binnen zijn gekomen en dan kunnen we gaan genieten van een fijne oudjaarsavond. Ik wens jullie ook allemaal een heel fijne jaarwisseling en een enorm inspirerend, gezond en creatief 2015!

2 opmerkingen:

Ravelien zei

Fijne jaarwisseling, tot volgend jaar! En wat leuk dat muizenhuis, ik wist niet dat die daar stond. Mocht ik eens in de buurt zijn dan ga ik ook eens even kijken!! groetjes

Barbara Oudejans zei

Wat een mooie dingen heb je gezien! Leuk dat muizenhuis, ik heb het boek in mijn klas! Voor jou ook de beste wensen voor 2015! Lieve groetjes, Barbara