Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

zondag 12 oktober 2014

Creatief weekendje

Een creatief weekend was het zeker. Vrijdag pakketten gemaakt om te versturen naar Atelier Sari en Koekendiefie en gisteren en vandaag lekker zitten knutselen.

Een mooie toonbank voor de uilenwinkel die binnenkort zijn intrede zal doen in de verhaaltjes.
Deze mooie bos bloemen had ik van vriendlief gekregen.
Daar past deze leuke herfstbladhanger leuk bij.
Deze herder met schaapjes kreeg ik vorig jaar voor mijn verjaardag. De drie koningen maakte ik een tijdje terug al.

Ik wilde eens een viltdame maken in het rood. Inspirerend al die verschillende stoffen en materialen!
Tussen al het knutselen door deze heerlijke worteltaart gemaakt. Het recept vind je hier.
Deze vleermuisvanger van Pippilotta moet ik nog verder afmaken.
 Al met al fijn bezig geweest dit weekend :)

4 opmerkingen:

Ravelien zei

Wauw wat actief ben je geweest,Wat leuk zeg. Die rode vilt dame is ook erg mooi geworden!

ikkus zei

Ziet er leuk uit

Unknown zei

Wat heb je veel gedaan in een weekend. Die worteltaart ziet er heerlijk uit.
Groet Thea

Barbara Oudejans zei

Je bent er maar druk mee! Heerlijk, toch? Lieve groetjes, Barbara