Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

maandag 1 september 2014

Knutsels voor Kerst

Hoewel niets leuker is dan zelf pakketten bedenken en ontwerpen, vond ik het ook wel fijn dat ik nu na het uitbrengen van de najaarspakketten even ‘vrij’ heb. Gewoon lekker wat creatief bezig zijn, zonder me druk te hoeven maken over hoe ik dit uit ga werken tot een patroon. En het maken van pakketten van andere ateliers blijft ook heerlijk om te doen. Je leert ook telkens nog nieuwe dingen.
Zo ben ik de afgelopen dagen bezig geweest met twee pakketten van Rainbow Wonders. Emma, die al op 17-jarige leeftijd begon met het uitbrengen van haar eigen pakketten, is helaas in 2012 gestopt. Maar dat is het voordeel van viltpakketten, die kunnen na jaren in de la gelegen te hebben, nog steeds prima gemaakt worden.
Ik heb deze kerstmoose en dit kerstschaap gemaakt. Heerlijk om te doen en leuk ook met die stofjes! Ook met deze wol als haartjes had ik nog niet eerder gewerkt. Het zijn echt twee dotjes geworden. Bijna jammer dat het nog zo lang duurt voor het kerst is.... (al geef mij maar zo’n prachtige nazomerweek!)

1 opmerking:

Anoniem zei

Rainbow wonders is verder gegaan als Vrouwtje Plooi ;-)