Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

maandag 7 juli 2014

Eerste vakantiedag

Ja, de vakantie is begonnen. Wel enorm luxe, zo’n lange vakantie in het onderwijs. Als het zo’n mooi weer blijft als vandaag, moet dat helemaal goed komen!
De babycavia’s zijn al flink ondernemend en verkennen de hele kooi. Ze eten ook al brokjes en hooi. Woensdag gaat mijn zusje kijken of het jongens of meisjes zijn, zij heeft daar meer verstand van.
Vanmiddag heb ik ook alvast wat van de planken op maat gemaakt voor het uilenhuis. Straks eens proberen of het in elkaar past…

Geen opmerkingen: