Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

zaterdag 17 augustus 2013

Ditjes en Datjes - terug van vakantie

Ook ik ben weer terug na de vakantiestop. Nu ben ik niet de hele vakantie weggeweest, maar het was te lekker weer om veel achter de computer te zitten. Wel heb ik lekker zitten knutselen en ontwerpen, maar daar binnenkort meer over.

Heerlijk, bloemen in huis. Dat zorgt bij mij echt voor een zomergevoel.

Regelmatig zien jullie foto’s voorbij komen van onze teckel, Nomi. In de vakantie hadden we haar laten dekken en we hoopten natuurlijk op een heel nestje teckelpuppies. Dat ze wat lusteloos was en niet zo’n zin had in eten, zou vast met de zwangerschap te maken hebben. Maar toen ze donderdag bijna niet meer kon lopen en een heel dikke buik had (terwijl ze pas 3 weken drachtig was) gingen we toch maar naar de dierenarts. Helaas bleek ze een flinke baarmoederontsteking te hebben en geen pups. Hier ligt ze sneu te wachten op de operatie met een infuus in haar pootje.
Gelukkig ging de operatie gisteren goed en ze loopt hier alweer een stuk vrolijker rond. Maar het was wel flink schrikken!

Naast knutselen met vilt ben ik ook in huis bezig geweest met klusjes. Van de extra slaapkamer ben ik een knutselkamer aan het maken. Hij is nog niet helemaal af, maar ik vond het wel leuk om alvast wat foto’s te laten zien. Er zit een nieuwe behangetje op en de kasten zitten al goed vol met alle wol, vilt, pakketjes, pijpenragers en kraaltjes. Leuk om alles weer door je handen te laten gaan als je het aan het opruimen bent. Dat brengt je weer op ideeën. De foto’s zijn niet zo scherp. Momenteel hangen er nog oude, erg donkere gordijnen, waardoor het lastig is om scherpe foto’s te maken.
Ik ben nu bezig met een patroon van Septemberspring, Zoeken naar een schuilplaats, waarvoor ik deze schattige egeltjes aan het maken ben.
Over egeltjes gesproken, toch alvast een kleine ‘sneak peek’ van een van de nieuwe herfstpakketjes. Tussen de gordijnen door kun je ze al zien staan...
 
Komende maandag begin ik weer met werken en zal ik ook weer regelmatig in blogland te vinden zijn. Volgende week komt hier bij Atelier Nanaya een give away!


 Fijn weekend!

 

1 opmerking:

Margaret zei

Wat sneu voor nomi. Hopelijk knapt ze snel weer op. Wat een leuk egeltje. Je kamer ziet er al heel gezellig uit. Fijn weekend.