Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

zaterdag 8 juni 2013

Knutsels in de tuin


Ik blijf het leuk vinden om al jullie leuke, lieve en enthousiaste reacties te lezen. Bedankt daarvoor!

Omdat het schooljaar bijna afgelopen is, heb ik regelmatig een extra dagdeel vrij. Heerlijk nu het zo’n goed weer is. Donderdag en gisteren heb ik telkens een paar uur in de tuin zitten knutselen.
Ik werd gezelschap gehouden door onze teckel. Echt doorwerken kun je niet als zij erbij komt liggen; ze ligt vaak zulke rare fratsen uit te halen. Op de voorgrond zie je het nieuwe uilenpakket waar ik aan werk. Moeder Thelma heeft al een nieuwe jurk, maar op de rest moeten jullie nog even wachten.
De hoofdjes van vorige keer zijn af. Maar waarschijnlijk zullen jullie ze pas in december weer terugzien…
Dit grote hoofdje (11 cm) is voor een pakket van Tintangel waar ik mee bezig ben.
Bloesem van een van mijn fruitstruikjes.
Deze mooie, witte kat kwam ik onderweg naar huis tegen. Zou ze geluk brengen?
Ik wens jullie een heel fijn weekend!

4 opmerkingen:

WOLfje zei

Ah heerlijk idd, met het zonnetje samen buiten bezig zijn. Even genieten...

Knutselpret zei

mooi hoor !!

Ravelien zei

Hahaha...zie de teckel daar lekker tussen de kussen liggen, wat grappig!
Zo te zien heb je hard gewerkt, die hoofdjes kan je in december goed gebruiken ;)

vrouw Hommel zei

Wat een heerlijke teckel , echt foto geniek. Lekker weer dat we buiten kunnen frutten aan alles wat we leuk vinden.