Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

zondag 10 maart 2013

Uitslag give away


Wat leuk dat jullie allemaal meegedaan hebben, en dat ik nu zelfs al 51 volgers heb. Echt helemaal leuk!
Dat houdt ook in dat ik niet alleen het pakketje van Beltane’s Bloeme weggeef, maar ook driemaal een pakketje om 2 lenteliefjes te maken.


Wie o wie zou deze lente give away gaan winnen……

Beltane’s Bloeme gaat naar:

Van Wolfjes wereld dus!
 
De lenteliefjes pakketjes gaan naar:

Anja van Viltanja, Albèrtje van Knutselpret en Angela van Angela's creaties.
 
Gefeliciteerd! En de rest natuurlijk heel erg bedankt voor het meedoen :)

Als jullie je adresgegevens even naar info@nanaya.nl sturen, dan komt het gewonnen pakje snel naar je toe.
 
Fijne avond!

6 opmerkingen:

Knutselpret zei

yes wat leuk , zomaar gewonnen
dan k je wel Nanaya.
groetjes Albèrtje

JoJo zei

Proficiat dames en veel knutselplezier. groet Jolanda

WOLfje zei

Oh wat leuk! wat een verrassing, dankjewel

Ravelien zei

Gefeliciteerd allemaal!
Groetjes

Angela zei

ooohhh wat leuk!!! super gaaaaaaffff. Ik heb nog nooit wat gewonnen hahahah..
Super leuk.
Dank je wel.
Liefs Angela

Angela zei

Hallo
Ik heb het pakketje al wel gekregen.
Ik wou het alleen bekent maken op mijn blog.
Helaas is mijn computer gepakt door een erg virus die we er niet zo maar af krijgen.
Toch heeeeeeeeeeel erg bedankt voor de give away. Super ik denk dat ik ze laat maken door mijn kids.
Liefts angela