Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

donderdag 17 januari 2013

Sneeuw


Hoewel ik vandaag in huis al ben begonnen met de voorjaarsschoonmaak (heerlijk om weer eens flink op te ruimen na alle feestdagen), is het buiten echt winters. Er ligt al een dikke laag sneeuw en nog steeds dwarrelen er kleine sneeuwvlokjes uit de lucht.


Ik had nog materiaal liggen om 3 van deze sneeuwelfjes te maken en met dit weer kon het prima. Twee hebben ik bij de drie die ik eerder maakte in de tak gehangen, en eentje staat in deze schattige, huisvormige letterbak. Eigenlijk had ik hem gekocht om in mijn buffetkast te zetten, zodat ik ook in de hoogte kon werken, maar daarvoor bleek hij net een centimeter of 4 te hoog. Gelukkig staat hij op dit tafeltje ook heel erg schattig! Het lijkt me leuk om deze elk seizoen met kleine varianten van de grote popjes uit mijn kast in te richten.
 


1 opmerking:

Ravelien zei

Oh leuk die letterbak in huisvorm!! die kan je inderdaad leuk vullen. Groetjes