Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

woensdag 12 december 2012

Dieren


Iedere ochtend voor ik naar mijn werk ga, voer ik de cavia’s voortaan in het donker. Gelukkig hebben we wel lampjes aangelegd in het hok, maar het blijft toch koud en guur. Om ze op te vrolijken, heb ik ze vanochtend een lekkere salade gegeven van paprika (hun favoriet) en komkommer. Op de foto gaan vonden ze eigenlijk maar niks. Je ziet ze dan heel langzaam dichterbij sluipen, grissen een stukje groente uit het bakje en racen er vandoor.


 
Juist niet uit beeld te krijgen, was mijn Cocker Spaniel Nala. Ik wilde dit leuke bloemstukje op de foto zetten en zij lag heerlijk op de bank op mijn deken (wat eigenlijk niet mag) te slapen. Ze zag er echter zo snoezig uit, dat ik haar maar heb laten liggen.
 

Naast echte dieren, ben ik ook druk bezig met vilten dieren. Dromedarissen om precies te zijn, voor de Drie Koningen van Septemberspring. Echt een leuk ontwerp!
Nu de kleurige bepakking en drie koningen nog.

1 opmerking:

Ravelien zei

Oh cavia´s...die zijn hier ook favoriet. Zo schattig!
Groetjes