Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

zondag 18 november 2012

Sinterklaas in het land!


Sinds gisteren is Sinterklaas weer in het land en natuurlijk moesten mijn Pietjes zo snel mogelijk afgemaakt worden zodat ze opgehangen konden worden. Gelukkig had ik vanmiddag, tussen alle toetsen nakijken door, een paar uur tijd om verder te werken. In totaal zijn het 6 Pietjes geworden. Helaas zijn de kleuren op de foto’s minder mooi dan in het echt. Het pakketje zal in de loop van deze week in de webwinkel verschijnen!

Wortelpiet:
“Hier zet ik wat water
en wat hooi voor ’t paard,
want dat trouwe beestje
is dat heus wel waard.”
Stafpiet:
“Toen Sinterklaas een kleine jongen was
Die nog geen staf had en geen paard
Toen zette hij voordat-ie slapen ging
Zijn kleine schoentje bij de haard”
Letterpiet:
“Twee kaatseballen in een net,
een letter van banket”

Boekpiet:
“Sinterklaasje schrijft verdrietig
al die namen in zijn boek.
En hij zegt die kinderen krijgen
ook geen lekkers en geen koek.”
Zakpiet:
“Wie heeft een zak vol koekjes,
speelgoed en prentenboekjes?
Wie brengt een zak vol lekkers mee?
Sint Nicolaas hoezee!”
 
Cadeaupiet:
“O, kom er eens kijken
wat ik in mijn schoentje vind,
alles gekregen van die beste Sint”
Fijne zondag!

3 opmerkingen:

softearthart zei

So sweet, cheers Marie

Ravelien zei

Wat heb je dat leuk gemaakt, leuk ook de gedichtjes erbij. Je bent aardig druk geweest :)

Mirjam zei

Echt leuk die Pietjes!

Groeten, Mirjam