Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

zondag 24 juni 2012

Paardensleutelhanger

Vanmiddag viert mijn zus haar verjaardag en voor haar heb ik deze paardensleutelhanger gemaakt. Ze heeft een eigen paard, dus ik hoop dat deze wel in de smaak gaat vallen.


Voor de liefhebber heb ik het patroontje even overgetekend en ingescand. Ik ben van plan het komende week verder uit te werken en dan komt het weer op de site te staan.
Gistermiddag ben ik nog even naar de markt geweest en daar zag ik deze mooie lappen. Ik zocht al langer naar lappen voor de seizoenskast en deze waren perfect. Voor nog geen 10 euro had ik twee grote groene lappen, een goudkleurige en een roestbruine. Die laatste is alvast voor de herfst. Met zo’n gekleurde lap is het meteen een stuk meer aangekleed.
Helaas weerspiegelt het glas nogal, maar zo krijg je toch een idee hoe de kast er nu uitziet. 

Verder ben ook ik inmiddels verslaafd aan Pinterest! Eerst bewaarde ik plaatjes altijd in mappen op mijn computer, maar dit werkt veel gemakkelijker. Mocht je het leuk vinden om een kijkje te nemen, dan kun je op de link in de balk hiernaast klikken.

1 opmerking:

vrouw Hommel zei

Goede score die lappen en ik zou de herfst er gelijk maar bij leggen want als ik nu naar buiten kijk....
Pinterest is verslavend.
groetjes