Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

zondag 11 maart 2012

Lentegevoel!

Wat een heerlijk weer was het vandaag! Ik heb meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt en heb erg fijn in de tuin gewerkt. Tijdens het werken kwam ik heel veel lieveheersbeestjes tegen, volgens mij heeft een hele groep in onze tuin overwinterd.
De ostara-letters heb ik inmiddels gevuld met wol en aan een lint geregen. Eigenlijk nog wat te vroeg; pas vanaf 21 maart begint de echte lente (en dus ostara-periode), maar het was zo heerlijk vandaag dat ik toch al helemaal een lentegevoel kreeg.
Tijdens mijn vorige blogje had ik al geschreven dat ik de uitgebloeide narcissen ging drogen en ik heb er een mooi snoer van gemaakt. Het drogen ging ideaal, gewoon achter het glas van een raam op het zuiden en binnen een paar dagen waren ze kurkdroog. Ziet het er niet gezellig uit?

Toen ik zaterdagochtend wakker werd, zat mijn hele hoofd vol met ideeën voor nieuwe ontwerpjes. Ik ben al druk bezig geweest, maar het weer was er niet naar om de hele dag binnen te zitten. Alvast een paar kleine hints, het totaalplaatje hoop ik komende week af te hebben.



3 opmerkingen:

vrouw Hommel zei

Iets met pasen!
Wat was het inderdaad heerlijk vandaag, hier ook veel lieveheersbeestjes.

Ravelien zei

Echt heerlijk weer, wij waren ook lekker buiten te vinden. En ik ben benieuwd naar je nieuwe ontwerpjes. Het ziet er al veelbelovend uit. Groetjes.

Knutselpret zei

Nou ik ben benieuwd.
Groetjes Albèrtje