Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

maandag 2 januari 2012

Give Away 2012

Met mijn eerste post van 2012 wil ik jullie allemaal een heel gelukkig, creatief en liefdevol nieuw jaar wensen.
Om te vieren dat mijn website van Atelier Nanaya helemaal af is (met dank aan mijn lieve partner), wil ik graag een give away starten.

De winnaar mag kiezen uit twee van mijn favoriete pakketjes: Beltane’s Bloeme of Kaatje Chocolaatje en de Bonbonbaby’s. Je ontvangt een compleet zelfmaakpakket met alle benodigde materialen.


Je kunt hieronder een reactie achterlaten, dan speel je automatisch mee. Je kunt ook meteen aangeven voor wie van de twee je mee wilt doen.
De give away loopt tot zondag 8 januari, dan loot ik wie er heeft gewonnen.

Liefs,
Nanaya

13 opmerkingen:

crea annemieke zei

Wat een leuk gebaar deze give away in het nieuwe jaar....
Ik doe mee hoor! Wat een mooie prijsjes.
Ik ga je blog verder lezen en je volgen.
Fijne dag en lieve groet
Annemieke

vrouw Hommel zei

Ik had je al voorbij zien komen bij Vilt op Mp en nu dus je blog gevonden. Ik doe graag mee met je give away en vind je ontwerpen erg leuk, ook de namen die je eraan geeft.
Heel veel succes met alles.
groetjes

Gerda zei

wat een leuk give away ik doe graag mee.

Groetjes Gerda

Caroline zei

Ik kende je blog niet :-)) Ik ga morgen op mijn gemak eens kijken wat je allemaal maakt en/of ontwerpt. Je hebt een leuke give-away, met een"heerlijke"naam.
succes

softearthart zei

How delightful, cheers Marie

Mirjam zei

Wat een prachtige dingen maak je.
Ook ik doe graag mee met je give away.
Ik heb geen blog maar zal je wel volgen.

Succes!
Groeten, Mirjam

Albèrtje zei

hoi
Wat een leuk begin van het nieuwe jaar, en weer een leuke blog gevonden om te volgen.
Al heb ik zelf geen blog dat is nog toekomstmuziek, wie weet.
Heel veel succes en ik doe graag mee voor popje 2
Knutselgroetjes van Albèrtje

Betsy zei

Wat een leuke give-away! Ik doe graag mee. Het kiezen welk pakketje, laat ik met liefde aan jou over, want ik vind ze beide even leuk en ik hou zowel veel van chocola als van bloemen....

Gefeliciteerd met de nieuwe website. Hij ziet er heel mooi uit. Je ontwerpen zijn ook heel origineel.

Ik ben ook gelijk volger bij je geworden.
Veel plezier met ontwerpen en bloggen.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

rianne atelier Koekendiefie zei

Hallo Nanaya, bedankt voor je leuke berichtje op mijn blog. Zelf heb je ook een erg leuke site waar je alles kunt zien wat je zo al doet.
Veel succes met het ontwerpen van je aparte grappige lieve popjes.
Groetjes Rianne.

Ravelien zei

Hoi,hoi leuk dat je met mijn give away meedoet met het gehaakte sneeuwmannetje,...ik kende je blog nog niet. Leuk joh!! Ik doe ook met jou mee (Beltane’s Bloeme)
groetjes Silvia

Barbara Oudejans zei

Wat een mooi begin van 2012! Ik doe heel graag mee, vind ze allebei even lief ... Dus, als ik win, mag je me verrassen! Lieve groetjes, Barbara

Corina zei

Wat een lief gebaar, ik vind ze allebei erg mooi! Heel veel succes met je mooie ontwerpen!
Groetjes,Corina

Miriam zei

Mooie blog heb je en ik ga je ook meteen volgen hoor!
Leuke giveaway, bijzondere ontwerpen!
Beltane's bloeme is prachtig!
Ik doe mee met de verloting!
Lieve groet,
Miriam