Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

dinsdag 22 augustus 2017

Nieuwe pakketten Atelier het Uilenhuis

Deze week komen maar liefst 10 nieuwe pakketten uit. Een aantal van de pakketten komt je misschien al bekend voor, want die heb ik al eens eerder laten zien. Nu na de bruiloft had ik de tijd om alle ontwerpjes ook uit te werken tot viltpakketten.

Van de bruiloft heb ik het ringenkussen, de corsages en de polscorsages uitgewerkt tot pakket. Ze passen mooi bij elkaar en zijn niet lastig om te maken.

Verder heb ik ook twee pakketten voor Halloween ontworpen. 
De eerste heet: Slaap heksje slaap
Wat is dit kleine heksje moe! Ze heeft de hele avond van Halloween op haar bezem door de lucht gevlogen en nu ligt ze heerlijk te slapen op de maan. Kat Zwartje zal wel even op haar bezem passen, zodat ze morgenvroeg weer samen verder kunnen vliegen. Een klein spinnetje komt even een kijkje nemen. 
En de tweede heksenhoofdjes 
Ook de kerststalsokken zijn nu als drie pakketten te koop:
De meeste pakketten zijn al te vinden in mijn Etsy-winkeltje: Owlscitycreations
Fijne dag vandaag!

2 opmerkingen:

juffrouw Ooievaar zei

oooo, dat slapende heksje, super mooi, goed gedaan :)
Zal binnenkort is in je winkel gaan snuffelen, groetjes Anita

blauwruitje zei

Wat een leuke pakketten heb je gemaakt. Ik vind die sokken heel lief. Groetjes Sandra