Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

zondag 4 juni 2017

Klussen en vilten

In mijn vorige blogberichtje schreef ik al dat we de bruiloft in de tuin vieren en ik daarom een deel van de schuttingen opnieuw ging bekleden met douglashout.
De schuttingen zijn inmiddels af en met mijn vader maakte ik ook een mooie buitenkeuken. De deurtjes waren nog een beetje puzzelen (lees, een paar keer uit elkaar halen omdat er toch een stukje af moest... en dan uiteindelijk net teveel eraf halen), maar het is gelukt.
Heb ik meteen een mooie plek om voortaan foto's van mijn nieuwe ontwerpen te maken. Nu staan de viltbloemen er mooi uitgestald. De onderkanten worden natuurlijk nog mooi afgewerkt.
De rest van de tuin is al een beetje opgeleukt met bloemen in manden. Volgend jaar wil ik graag wat borders maken, want zo'n helemaal bestrate tuin is niks voor mij. Maar voor de bruiloft is alle ruimte welkom en dan maken bloemen in potten ook al veel goed.
 Fijn Pinksterweekend!

Geen opmerkingen: