Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

vrijdag 27 januari 2017

Bruiloftknutsels - spoiler alert

Komende zomer ga ik trouwen met mijn lief met wie ik dan 5 jaar samen ben. En wat is er dan leuker om een groot deel van de decoraties zelf te maken? Ik kan natuurlijk in het geheim de komende maanden eraan werken en dan na de bruiloft alles laten zien, maar ik vind het eigenlijk veel leuker om jullie af en toe al wat te laten zien terwijl ik ermee bezig ben. In de titel zal ik dan ‘Spoiler alert’ zetten, dan kunnen degenen die op de bruiloft komen (en vriendlief) die berichtjes skippen.

Omdat ik zelf mijn pakketten via Etsy verkoop, zit ik regelmatig te neuzen naar leuke spulletjes en ideeën. Onze geweldige save the dates zijn bijvoorbeeld gemaakt door Clare van ClareVacha  
Eén van de dingen die ik al een tijdlang graag wilde leren, en dat komt zeker goed van pas gaat met de bruiloft, is handlettering. Hoe leuk is het als je zelf mooie teksten kunt schrijven? Daarnaast teken ik natuurlijk alle patronen uit en ik mis daarbij regelmatig goed materiaal. Daarom kocht ik begin deze maand spullen om te gaan handletteren. Het lijkt me super om daar in de toekomst zelf workshops in te gaan geven.
Mijn trouwjurk hangt sinds afgelopen weekend in de kast en ik ben bezig met een haarband. Ik weet nog niet zeker of ik die ook ga gebruiken, maar het is al erg leuk om ermee bezig te zijn. Ook hierbij kwamen mijn nieuwe materialen voor het handletteren goed van pas.
Er zijn geweldige vilten boeketten te koop, maar ik vind het (natuurlijk!) leuker om het boeket zelf te gaan maken. Deze mooie klaprozen zijn de eerste bloemen die ik maakte.
Fijn weekend! 

1 opmerking:

Unknown zei

Wat leuk dat je gaat trouwen, en heel erg leuk dat we mee mogen kijken met alle mooie dingen die je aan het maken bent.
Groet Thea