Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

vrijdag 31 juli 2015

Koffertjes uit Engeland

Zoals beloofd in mijn vorige berichtje een foto van mijn leuke aankoop in Engeland. Deze superleuke koffertjes kwam ik tegen in een kleine winkel. Ik was meteen verliefd op het mooie vossenpatroon. Hoe leuk zal het zijn om hier een waldorfpop met vossenmutsje en vossenslofjes bij te maken?
Maar nu mogen de poppen Avah en Strawberry van Haakjuffie er even in zitten en dromen van verre vakantielanden.
Ik ben momenteel bezig met een klepbankje voor in de hal en moest aardig wat hout schuren. Wat later zag ik dit spinnenweb onder de tafel, helemaal 'versierd' met houtstof. Wel mooi!
Het begint al wat te worden:
Een fijn en zonnig weekend gewenst! 

2 opmerkingen:

juffrouw Ooievaar zei

Wat een leuke koffertjes zeg, ik heb laatst een koffertje bij Xenos gekocht en kijk ook altijd rond of ik iets aparts zie als ik eens ergens anders kom. Je hebt een mooie aankoop gedaan, veel plezier ermee:)
Ook een heel fijn weekend.

Unknown zei

Leuke koffertjes, goede aankoop heb je gedaan.
Groet Thea