Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

donderdag 9 juli 2015

Derde wolpopje af

Popje nummer drie is ook af. Een echt aardevrouwtje met bruine en groene tinten. 
Hier heb ik ze alle drie even een heksenhoed opgezet. Zo passen ze echt bij elkaar. Bij het roze en bruine popje kan het hoedje er gewoon vanaf gehaald worden.
 Nu de groente- en kruidenplantjes verpot zijn, groeien ze weer als kool! Zo leuk om te zien :)
Nou nog twee dagen werken en dan begint de grote vakantie. Vanaf eind volgende week gaat het atelier ook drie weken dicht. Even lekker vakantie vieren :) We zijn niet weg dus ik lees mijn mail wel, maar ik verstuur geen bestellingen en ga (hopelijk) met een stapel boeken in de tuin zitten!

3 opmerkingen:

blauwruitje zei

Ze is heel leuk geworden. Fijne vakantie. Groetjes Sandra

juffrouw Ooievaar zei

Wat een leuk stel zo, ze passen goed bij elkaar:) Het groeit lekker zo bij jou voor de raam:) Een fijne vakntie en veel leesplezier!

Barbara Oudejans zei

Gelijk heb je! Even lekker genieten en nieuwe inspiratie opdoen! Je popjes zijn leuk geworden! Lieve groetjes, Barbara